Ajánlatkérés
Köszönjük levelét, hamarosan felvesszük önnel a kapcsolatot.
  • Belső kommunikációs stratégia és tanácsadás

    Egy vállalatnak célcsoportjai házon belül is vannak. Ezek kiszolgálása legalább annyira fontos a sikeres működés érdekében, mint a külső célcsoportoknak az elérése. tovább >>

  • Online kommunikáció

    Az üzleti szektor számára is megkerülhetetlenné vált az online térben kifejtett kommunikáció. Milliók olvasnak napi rendszerességgel hírjellegű tartalmat a világhálón, az ő elérésük alapvető érdeke a vállalatoknak. tovább >>

  • Personal Branding

    A személyes márka közvetítéséhez csatornákra van szükség. A direkt csatornák a mindennapi humán-interakciós felületeinket, a kapcsolati hálóinkat jelentik. Az indirekt csatornák – mint például az online csatornák – szintén alkalmasak a személyes márka megjelenítésére, ám a hatásmechanizmusuk közvetettebb. tovább >>

  • Corporate branding

    Egy erős vállalati márka felépítése és szisztematikus kommunikációja hosszú távon befolyásolhatja a cég termékeinek és szolgáltatásainak pozícióját és megítélését a piacon. tovább >>

  • Employer branding

    Az employer branding a meglévő munkavállalók motiválásának és a potenciális munkavállalók toborzásának integrált kommunikációs rendszere. tovább >>

  • Politikai kommunikáció

    A politikai térben való érvényesülés egyszerre akár több célcsoport körében véghezvitt sikeres stratégiát, és elsősorban sikeres kommunikációs stratégiát foglal magában. tovább >>

  • Harmadik feles kommunikáció

    Számos kényes kérdésben, illetve összetett ügyek kommunikációs támogatása során a kommunikálni kívánt üzenetek hitelességét jobban megalapozza, hogyha azokat egy harmadik, független fél mondja ki, vagy megerősíti, alátámasztja. tovább >>

  • Fogyasztói kommunikáció

    A fogyasztói cikkek, szolgáltatások értékesítését célzó marketingstratégiában kiemelt szerepet kaphatnak a fogyasztókat megcélzó edukatív, kreatív, szórakoztató, és a fogyasztói célcsoport elérését leginkább támogató tartalmak. tovább >>

  • Content Marketing

    Minden kommunikációs és PR-stratégia sikeres megvalósításának kulcsa a jól megírt tartalom. A content marketing mechanizmusa pedig teljes egészében erre az egyszerű feltevésre épít: középpontjában a minőségi, a meghatározott célközönség számára releváns, értékes és érdekes tartalom szerepel. tovább >>

  • Issue menedzsment

    Az issue management a vállalat alapértékeihez és alapvető célkitűzéseihez kötődő kommunikációs programokat jelent, amelyek az adott témát (issue-t) részleteiben és kontextusában is megmutatva segítik a vállalat pozicionálását és céljai elérését. tovább >>

  • Médiakapcsolatok

    A média különleges terület, ahol a kapcsolattartás speciális szaktudást igényel. Tanácsadóink sokéves médiatapasztalattal rendelkeznek, így kellő hozzáértéssel választják ki a kommunikációs célnak megfelelő eszközöket, amelyek révén a média hatásosan érhető el. tovább >>

  • Kríziskommunikáció

    Bármely vállalat szembesülhet működése során a tervezett események mellett váratlan, és esetenként akár kritikus helyzetekkel is. Ezek gyakran nem csak biztonságos működésüket, de reputációjukat is veszélyeztetik. tovább >>

  • Befektetői kommunikáció

    A befektetői kommunikáció a PR egyik legkomplexebb területe. Igazán hatékony támogatást ebben az a tanácsadó tud nyújtani, aki a kommunikációs alapelvek mellett behatóan ismeri az ügyfél természetes piacát, valamint a befektetői közösség belső logikáját és a pénz- és tőkepiacok működését. tovább >>

  • Médiatréningek

    Kiállni a televízió kamerája elé, élő interjút adni egy rádiónak, megtartani egy sajtótájékoztatót – ezeknek a feladatoknak kevés vállalati vezető képes önmagától megfelelni. tovább >>

  • Közösségimédia-kommunikáció

    A közösségi média exponenciális ütemű térhódítása az elmúlt évek egyik legmeghatározóbb üzleti és kommunikációs trendje. A közösségi térben minden felhasználó egyben tartalomforrás is, azonban ez a lehetőség nem csak az egyéni felhasználók, hanem a vállalati kommunikáció számára is fennáll. tovább >>

Referenciáink