Ajánlatkérés
Köszönjük levelét, hamarosan felvesszük önnel a kapcsolatot.

A személyes márka értéke

Napjainkra a személyes márkáról való diskurzus az üzleti élet mindennapi részévé vált, azonban még mindig nehéz pontosan meghatározni, hogy mi is ez. Akárcsak a többi márkának, ennek is különleges és egyedi értéke lehet, amely hozzásegíthet minket az egyéni és az üzleti céljaink megvalósításához egyaránt.

„Mindannyian a saját vállalatunk vezérigazgatói vagyunk”- mondja Tom Peters, a Brand Called You című könyvében, amelyben ő is ezt a fogalmat próbálja definiálni. Mára a széleskörű kutatásoknak, illetve szakmai tapasztalatoknak köszönhetően a személyes márkára egyfajta komplex képzetcsomagként tekintünk, amely meghatározza, hogy miként jelenünk meg mások számára és, hogy mivel asszociálnak minket.

Fontos kiemelnünk, hogy a személyes márka egy dinamikus, folyamatosan változó jelenség, amelyet a márkaépítés folyamata során alakítunk, mind a belső, mind a külső visszajelzések alapján. Ezen folyamat célja, hogy a mások fejében megjelenő kép a lehető legpozitívabb legyen, azaz, hogy márkaértéket tudjunk felépíteni. A személyes márka értéke tehát nem számszerűsíthető, azonban ugyanúgy társulhat hozzá egyedi márkaérték, mint egy szervezet márkájához.

Amennyiben érdekesnek találta a bejegyzést, tekintse meg a Be Your Brand blogon!

Referenciáink